Fint väder! :D

Dagar som denna ska man ju för fan inte jobba! Det är ju skandalöst att man ska åka runt på en truck i en kulvert utan något solljus insläpp.. Tyvärr så kommer det väl att vara många timmar den här sommaren precis som förra som kommer spenderas i "mina" kära kulvertar.. :P Men men man ska väl vara glad att man har ett jobb just nu, som Granberg så vackert sa det "du får ju pengar för det".

Granberg hängde med mig ut till morsan och farsan, såhär när det är fint väder så saknar jag landet lite måste jag erkänna.. Friheten att kunna knalla runt hur man vill är ju underbar! Så jag försöker vara där ute så mycket som möjligt när vädret är det rätta.
Va också och kolla på en Honda CRX (ett gammalt projekt som blivit ståendes på en gård ute hos mamma och pappa) måste säga att jag blir lite småsugen att färdigställa det. :) En hel del jobb är det ju kvar, tidskrävade skulle det bli men samtidigt jävligt roligt! Får se om man kan få fram en prisuppgift va han som äger den ska ha för den isf.. Mer om detta senare! ;)

Nu ska jag nog kolla lite på tv innan det är dags att sova!
Over and out
                     // Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0