Fy fan så torrt det har varit här i flera dagar!

Nu får jag ta mig fan skärpa mig! Fortsätter det såhär så kommer jag ju garanterat sist i Annas, Granbergs och mitt bloggkrig.. Det kanske inte va den bästa idén att länka till deras bloggar nu, men jag tror att vi i huvudsak gör bedömningen vem som ligger först utifrån hur aktiv man är med inlägg (eller?).

Aja det får bli en lite update på vad som har hänt den sista tiden då och den kan väl sammanfattas med ett ord BIL! Det är mina fälgar som har fått lite kärlek, även mina förjävligt rostiga bromsar bak fick en släng kyss!
Kör väl en traditionell, typ såhär såg fälgarna ut före..


Detta blev resultatet:

Som ni ser har även mina nyinköpta centrumkåpor kommit på plats med! :) Är nöjd med hur det blev, ser inte så tomt ut längre! 2 av 4 fälgar är klara och om vädret tillåter så blir det att fortsätta snart, troligtvis inte idag dock..

Annars då? Jorå en del av gänget va över på grillkväll hos mig och Anna..





Såhär jävla fräsig va Granberg (pialennart)!


Micke hade humöret på topp! Eller han kanske bara va glad att få sitta bredvid emma? :)


Wigge försökte mata Anna med vindruvor trots att han försökte se söt ut så ville hon inte ha!



Älsklingen gjorde rabarberpaj med! Ruggigt gott, får nog fan hålla hårt i henne! :P

Det är väl typ det som har hänt (vad jag kommer på nu iaf) annars har jag bara jobbat..

Over and out!
                    // Andreas

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Det går ju att kalla varandra för sina namn också:D



Fina bilder på grillen och pajen. Vem tog dem ? Den personen förtjänar verkligen en bra kamera

2009-05-27 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0