Kristi flygare!

Jaha, idag va man tillbaka på jobbet igen efter att varit hemma i två dagar.. Det va väl ungefär lika inspirerande som vanligt.. Men för en annan som har tim. vik. är det skönt att veta att man har dragit in lite pengar igen! Har fan varken råd eller tid att vara sjuk!

Lite reflektioner över igår då, en kille ifrån posten kom och leverera vårt paket med vår nya "framtids tv upplevelse" :P Har dock inte fått någon tv-bild än, sitter just nu och väntar på att kortet ska uppdateras, om inte det funkar så får det väl bli att starta om allt och som sista åtgärd ringa support.
Reacts uppvisning "Spegel Spegel" va riktigt bra måste jag säga! Detta va den andra dansuppvisningen jag va på i mitt liv och då ska det tilläggas att den förra jag va på va Folkuniversitetets (Linköping, om det nu finns på flera ställen :P) "Mix it up!" för ett par veckor sen kanske? Jag vet inte vad det är som har hänt :S Det är väl min dansgalna sambo som övertygat mig att gå och såhär i efterhand måste jag säga att det har varit ganska coolt! :)
När det sen gäller gardinerna så va Annas farmor här igår och fixade lite och vips så hade vi gardiner i ytterligare ett fönster, denna gång va det ett av vardagsrummets fönster som fick dra på sig kallingarna efter att ha stått naken i ett par månader.. Riktigt bra det! Då kanske man slipper lika mycket folk som står och glor in igenom det fönstret, en bidragande orsak till det kan ha varit att det finns ett cykelställ utanför :P Möjligt att det kommer upp en bild senare, annars kan ni kolla min sambos blogg.

Ikväll blir det att ta pärlan och åka ut till mamma och pappa, käka lite och få lite lantluft :P Ska hämta älsklingen alldeles strax men mer om det senare..

Over and out
                   // Andreas

Kommentarer
Postat av: Maria

meh ! sluta kalla varandra för sambo. låter skumt.



Tack för reklamen föresten :D:D

2009-05-23 @ 20:22:23
URL: http://skrivbehov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0