Sömnsvårigheter..

Jaha då sitter man här (i sängen med en laptop i knät), 02.35 och har svårt att somna.. kan bero på att jag har sovit riktigt mycket de två senaste dagarna. En annan orsak kan vara att jag fastna lite i CSS-koden för att försöka få till en lite bättre layout här..

Känns så tråkigt att använda färdiga teman så jag sätter mig hellre in i att lära mig lite CSS för att få en snyggare blogg med en egen design, att jag sen måste lära mig (i alla fall förstå) lite CSS ser jag bara lite som att stanna till för att slå en drill på en längre bilresa.. Har precis börjat och tänker låta den vara såhär så länge, vet vem kanske hinner jag med att fixa lite imorrn. Annars får det bli när så väl ork, lust som tid finns :P

För första gången säger jag följande: "Go natt för faen!"

Kommentarer
Postat av: Anna

sitter uppe i tre timmar själv me datorn i knät, tycker jag bröjar se den andreas jag först träffa komma fram lite här ;)

2009-05-20 @ 14:41:11
URL: http://anniiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0